מנהל מחלקת חינוך חרדי בי-ם: "השתדלנו לעזור לכולם"

אסתי פלד No Comments on מנהל מחלקת חינוך חרדי בי-ם: "השתדלנו לעזור לכולם"

מנהל מחלקת חינוך חרדי בעיריית ירושלים, שמוליק גרינברג, לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו דואגים לכל מוסד לפתור את הצרכים שלו. אנחנו עם עשרת אלפים תלמידי בשנתון. אגף חינוך חרדי הוא הגדול ביותר בארץ. מגמדים את הבעיות בכל שנה" | האזינו לשיחה

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנהל מחלקת חינוך חרדי בעיריית ירושלים, שמוליק גרינברג, לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "פתחנו את שנת הלימודים בצורה חלקה נפלאה, 50 אלף תלמידים חזרו לספסל הלימודים. ראש העיר יצא היום לחנוך מבנים חדשים, וכיתות חדשות, היה מרגש".

"הישיבה הראשונה שלנו מתקיימת כשבועיים לאחר פתיחת שנת הלימודים, אנחנו דואגים לכל מוסד לפתור את הצרכים שלו. אנחנו עם עשרת אלפים תלמידי בשנתון. אגף חינוך חרדי הוא הגדול ביותר בארץ. מגמדים את הבעיות בכל שנה".

"משתדלים לתת מענה לכולם, מחצית פתחו היום את הלימודים, והשאר יפתחו את הלימודים בראשון לחודש. לכל הבנות יהיה מקום לימודים, נשארנו עם שניים שלושה מקרים לשבץ. אלה שיושבות בבית זה כי הו לא רוצות את השיבוץ של העירייה. לא כל אחת יכולה ללכת בדיוק לאן שהיא רוצה".

"צריך להבין" הסביר גרינברג, "יש מקומות שיש בהם מספר מקומות מוגבל, יש סמינר עם 200 מקומות, נרשמו 400, המציאות היא ש 200 יישארו בחוץ, עושים מאמץ שכולן תהיינה מרוצות ממקום השיבוץ" אמר גרינברג.

"מי שתערער על השיבוץ, ננסה לעזור מה שאפשר, נפתחים כל הזמן סמינרים חדשים טובים. וזה הפתרון. מנסים שכולן יהיו מרוצות לפחות ב 95 אחוז אם לא במאה אחוז".

האזינו לשיחה המלאה:



0 תגובות